Tworzenie sklepu WooCommerce – komu powierzyć to zadanie?

Zamierzasz otworzyć sklep internetowy? Jeśli masz już stronę firmową na WordPress, ale także jeżeli nie dysponujesz…

Audyt sklepu internetowego lub strony – czy warto?

Pojęcie audytu – cytując internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację firmy, przedsiębiorstwa lub…

Strony o zdrowiu i urodzie – artykuły i ciekawostki, które mogą się przydać

Sieć to miejsce, gdzie niezwykle szybko udaje się znaleźć informacje o dowolnej sferze życia. Internauci upodobali…

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

Żeby konsument dostrzegł twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz także zatroszczyć się…

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie…

Pozycjonowanie stron w Krakowie – zdobądź widoczność

Wszechobecność internetu oraz komfort korzystania z niego do znalezienia potrzebnych produktów i usług spowodowała, iż każde…

Zwiększ zyski z optymalizacją stron

Wydałeś krocie na nową stronę www, a ta nie zdobywa kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz…

Zawirusowane strony na WordPress można uratować

WordPress stał się w minionych latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, że ilość sklepów i…

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie rozmyślasz o tym,…

Główne zagadnienia pozycjonowania

Istnieją 3 kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),…