Na seo4.net uzyskasz kompetentną pomoc specjalistów z firmy SEO.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie starań . Nie mając wiedzy w tematyce SEO i nie śledząc systematycznie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać trafnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugie podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na koszty. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przekazany na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając fachowców od SEO w zatrudnione są tam również osoby od kodowania, kreatywnego pisania, kampanii Google Ads oraz grafiki służące merytoryczną pomocą w tych sferach.
Kompetentna firma SEO dopasowuje prace do każdego klienta
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Na co zwrócić uwagę w trakcie wyboru podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Warto postawić na firmę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem wzrasta, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, iż ma ona ogromne doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować ciekawe portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach dodają sekcję z historią tzw. „kejsów”. Zanim zatwierdzi się umowę wypada przeanalizować studia takich przypadków, żeby sprawdzić, jakich wyników można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami się mierzyła i z jakimi branżami miała do czynienia. Rzetelna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: pisze o harmonogramie zadań na zbliżające się miesiące, jak również przekazuje raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Kolejna ważka kwestia to spersonalizowana oferta i dostrojenie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe odpowiada w kilka minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania pracownik kompetentnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o dodatkowe informacje o firmie, nieodzowne do utworzenia dla niej pełnej oferty. To dane, których nie można odnaleźć na własną rękę online, jak przykładowo informacja o realizowanych dotychczas działaniach SEO czy o ważnych dla klienta usługach bądź produktach, które stara się wypromować.
Rozliczenie za wyniki – czy to właściwy model rozliczenia z firmą SEO?
Z nieufnością należy potraktować agencje SEO, które sugerują umowę z opłatą za uzyskany wynik. W takim systemie płatność odbywa się dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top5 albo pierwszej strony wyników). To wciąż często napotykany rodzaj rozliczeń, jednak wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można wszak uzyskać natychmiastowe rezultaty łamiąc standardy określone przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, dlatego rzetelna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych efektów. Co do ceny za współpracę z agencją SEO, to sporadycznie bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy nieodzowne są większe nakłady finansowe, aby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a w następnej kolejności wprowadzać w życie wszystkie wymienione w nim zalecenia. W późniejszym okresie współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są o wiele mniejsze.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]