Gazeta firmowa – zleć wykonanie fachowcowi.
Działania reklamowe to istotny aspekt działalności firmy – dzięki nim można wykreować image firmy wśród klientów, a to przy właściwym planowaniu na pewno da efekty pod postacią wyższych zysków. Warto przy tym zaznaczyć, iż przedsiębiorstwa posiadające więcej niż jeden oddział muszą także zatroszczyć o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najskuteczniejszą metodą kontaktu z zatrudnionymi od lat są gazety firmowe. Należy zatem napisać o nich kilka zdań. Dlaczego są tak chętnie wykorzystywane przez firmy? Co zwykle jest zawarte w takich wydawnictwach? I – co z pewnością będzie najistotniejsze – komu zlecić opracowanie gazety firmowej?
Tematyka gazet firmowych
Powinnością gazety firmowej jest ukazanie załodze atutów firmy, w której działają. Z tego względu sporo miejsca redaktorzy poświęcają osiągnięciom przedsiębiorstwa oraz zatrudnionych. Gazeta firmowa powinna także przekazywać informacje dotyczących życia przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeśli pracownicy poszczególnych oddziałów się nie poznali. Przeglądając gazetę firmową, zatrudnieni muszą także poczytać o planach przyszłych działań firmy. Tematyka gazet firmowych, jak łatwo się domyślić, różni się w zależności od specyfiki firmy, ilości pracowników oraz od średniego wieku zatrudnionych.
Gazeta firmowa – wykonanie
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużej mierze zależy od tego, jak ona wygląda. Dlatego istotne jest zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej łamach, ale też to, jakim projektantom powierzymy jej skład. Dojście do oczekiwanych efektów marketingowych niewątpliwie ułatwi gazeta firmowa złożona przez profesjonalną agencję reklamową. Decydując się na to wyjście nie tylko spowodujemy, że czytelnicy łatwiej wyszukają interesujące ich wiadomości, lecz też gazeta będzie prezentować się ciekawiej, dzięki czemu przeczyta ją większa liczba czytelników.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]