Kliknij tutaj, jeżeli szukasz więcej informacji o tym, jak wybrać agencję SEO.
Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną agencję SEO? Warto wsłuchać się w podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Jak znaleźć dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita w zasadzie tylko za sprawą Google. Mimo istnienia innych opcji, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo lub Bing, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, na ogół nie jest to możliwe bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki kurs, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.
Główne cechy rzetelnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
- zdolność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone frazy.
Przedstawicielka Google podkreśla również, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym dostrzegalne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.