Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Złóż wizytę w agencji reklamowej Kraków - tu uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów.

Gdy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, działania reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – folderów, billboardów, kalendarzy czy stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć ciekawe, unikatowe artykuły na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.

Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, targów lub sympozjów wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie harmonijnej i kompetentnej grupy pracowników – należy powierzyć jej organizację wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]